PERSBERICHT

Amsterdam, 16 september 2013

Fashion magazine Glamour trapt op 28 september het nieuwe modeseizoen af met de herfst-winter editie van National Glamour Day & Night, hét shopping event van Nederland. Nieuw dit jaar op NGD: een Pop Up Party hosted by Bas Kosters.

 

RECORDAANTAL DEELNEMERS

Op National Glamour Day & Night viert Holland's Biggest Fashion
Magazine Glamour traditiegetrouw de mode. Lezeressen krijgen
op vertoon van het oktobernummer van Glamour minimaal 20 procent korting bij onder andere H&M, River Island, Mango, Asos.com en Vero Moda. In totaal doen meer dan 4500 winkels, webshops en restaurants in Nederland en België mee aan Nederlands grootste shopping event. Een recordaantal.

FASHIONABLE POP UP PARTY

Dit jaar te beleven op National Glamour Day & Night, als extra kers op de modetaart: een geweldige Pop Up Party. De rebelse mode-ontwerper Bas Kosters is momenteel druk bezig met het pimpen van de roze Glamour-camper. Op zaterdag 28 september staat dit brand new kunstwerkje van 17.30 uur tot 18.30 te shinen op het Amsterdamse Spui bij Caffe Esprit. Daar barst dan tegelijkertijd ook de National Glamour Day & Night Pop Up Party hosted by Bas Kosters los. Met muziek, drank én friet voor alle Glamour-lezeressen trappen we zo het begin van National Glamour Night af. Check voor meer informatie www.glamour.nl/NGD.

Wilt u meer weten? Neem contact op met Glamour's Junior Brand Manager Marcelle Mudde, Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of bel naar 020-7943545.

Betaalde oplage: gemiddeld verkoopt Glamour 114.706 exemplaren per maand (bron: HOI 2012). Glamour.nl: de website Glamour.nl heeft maandelijks 80.000 unieke bezoekers en 400.000 pageviews.

 

Zie ook onze andere artikelen over gezellige Dagtrips en leuke Evenementen!

Voor leuke vakantiereizen kijk hier!

RSS / Twitter